V očkovacích centrech budou plakáty s tečkou. Chystají se dva TV spoty AKTUALIZOVÁNO Propagační kampaň státu k očkování se pomalu rozhýbává. Jako první budou v očkovacích centrech po celém Česku k vidění navigační vizuály s hlavním motivem, žlutou tečkou. V nejbližších dnech podepíše ARAs, servisní organizace Asociace… Irena Buřívalová
Zprávy ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+ ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu… 25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing „Opera je živý žánr.“ Spolek Run OpeRun představil nový vizuální styl Spolek Run OpeRun oředstavil novou vizuální identitu, na které spolupracoval s grafickými designéry Markem Bulířem, Jáchymem Moravcem… 25. 2. 202125. 2. 2021
Lidé Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou Od března se do Ranní show Evropy 2 vrací Lucie Černá (dříve Šilhánová). Ve čtvrtek bylo její jméno oficiálně oznámeno ve vysílání rádia. 25. 2. 202125. 2. 2021
Extra Učte se od marketingových es a získejte mezinárodní titul MSc. ADVERTORIAL Jako markeťáci to nemáte snadné. Nesmíte usnout na vavřínech, jenže existuje jen málo míst, kde získáte komplexní přehled o moderním… 25. 2. 202125. 2. 2021
Extra MÍSTO PRODEJE: Velké dilema lékáren Zachovat a ctít tradici i barevnost, nebo se postit do odvážnějších kombinací s rizikem matení zákazníka? Schubert Apotheke Pullach,… 25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“ Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé… 24. 2. 202125. 2. 2021
Média Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku … V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla… 24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing „Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň … Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné… 24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné… 23. 2. 202123. 2. 2021
Média Unie vydavatelů varuje před jednostrannými smlouvami s Google Už i v Česku vydavatelé jednají s Googlem o členství v projektu Google News Showcase. Upozornil na to server Lupa.cz, který… 23. 2. 202124. 2. 2021
Marketing VIDEO: Je to o nás. Britové chtějí pro sčítání oslovit všechny Census musí mít smysl. Britská kampaň na podporu sčítání lidu se zaměřuje na jeho pozitivní efekty, které může přinést všem komunitám. 23. 2. 202123. 2. 2021
Názory Budoucí marketéři: Musí mít „soft skills“ a přesah do dalších disciplín Online marketing je komplexní obor. Spojuje v sobě umění ovládat technologie, kreativitu i strategické myšlení při výběru kanálů. Se vznikem… 23. 2. 202123. 2. 2021
Marketing BNP Paribas: V Česku se daří výstavbě retailových parků Pandemie plány developerů v maloobchodním segmentu zbrzdila, ale nezastavila. Stavební boom zaznamenávají retailové parky v okolí menších regionálních… 22. 2. 202122. 2. 2021
Marketing Šílenství kolem respirátorů. O víkendu je v e-shopech shánělo … Páteční vyhlášení nových pravidel pro nošení ochranných pomůcek v MHD nebo obchodech výrazně zvýšilo poptávku po respirátorech. Podle společnosti… 22. 2. 202123. 2. 2021