Unity vyhrálo design Kofoly

10. 2. 2003 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Kreativní studio Unity Graphic Desing Group zvítězilo ve  výběrovém řízení na realizaci redesignu etikety a loga limonády Kofola. Tendr vyhlásil majitel značky Kofola, společnost Santa nápoje. Spolu s prací na redesignu etikety a loga Kofoly bude mít Unity rovněž na starosti vývoj corporate identity společnosti Kofola. jj

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.