Unity vyhrálo design Kofoly

10. 2. 2003 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.

Reklama
SDG

Kreativní studio Unity Graphic Desing Group zvítězilo ve  výběrovém řízení na realizaci redesignu etikety a loga limonády Kofola. Tendr vyhlásil majitel značky Kofola, společnost Santa nápoje. Spolu s prací na redesignu etikety a loga Kofoly bude mít Unity rovněž na starosti vývoj corporate identity společnosti Kofola. jj

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.